رابطه سواد اطلاعاتی و مهارتهای ارتباطی معلمان با خودکارآمدی تحصیلی با نقش تعدیلگر باورهای هوشی دانش آموزان

افسانه بابایی پرشه؛ فاطمه مصدقی نیک

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1401

https://doi.org/10.22034/jmep.2022.316796.1084

چکیده
  مطالعه حاضر با هدف تعیین رابطه سواد اطلاعاتی و مهارتهای ارتباطی معلمان با خودکارآمدی تحصیلی با نقش تعدیلگر باورهای هوشی دانش آموزان انجام شد. روش تحقیق به لحاظ ماهیت، توصیفی-همبستگی و از حیث هدف کاربردی بود. جامعه آماری تحقیق را معلمان مدارس دخترانه متوسطه شهرستان رودسر به تعداد 295 نفر و دانش آموزان مدارس دخترانه متوسطه شهرستان رودسر ...  بیشتر