تبیین مدل طراحی محیط یادگیری حرفه‌ای پویا مبتنی بر برنامه‌درسی بین‌رشته‌ای با رویکرد اثربخشی دانش‌آفرین در دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال کشور

سید جواد مرتضوی امیری؛ میثم کرمی پور؛ محمد غفاری مجلج؛ فوزیه سالاری جائینی

دوره 4، شماره 4 ، اسفند 1401، ، صفحه 88-113

https://doi.org/10.22034/jmep.2023.380624.1150

چکیده
  ایجاد محیط یادگیری حرفه‌ای پویا برنامه محور برای تسهیل توسعه حرفه‌ای برنامه‌های درسی بین رشته‌ای می‌باشد که آینده دانش آفرینی نوین در دانشگاه‌ها رقم می زند. پژوهش حاضر با هدف طراحی محیط یادگیری حرفه‌ای پویا مبتنی بر برنامه‌درسی بین‌رشته‌ای با رویکرد اثربخشی دانش‌آفرین به منظور ارائه مدل می‌باشد. روش پژوهش حاضر بصورت کیفی ...  بیشتر