مدیریت
طراحی الگوی توسعه سواد مالی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

محسن مولاپناه؛ یوسف نامور؛ اعظم راستگو؛ مجید احمدلو؛ توران سلیمانی

دوره 6، شماره 1 ، خرداد 1403، ، صفحه 65-98

https://doi.org/10.22034/jmep.2023.409505.1225

چکیده
  هدف پژوهش حاضر طراحی الگوی توسعه سواد مالی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بود. روش پژوهش آمیخته (کیفی- کمی) و جامعه پژوهش در بخش کیفی شامل اساتید، متخصصان و خبرگان در حوزه مالی و در بخش کمی شامل کلیه دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان استان اردبیل بود. تعداد نمونه در بخش کیفی بصورت انتخاب هدفمند، 21 متخصص و در بخش کمی، با استفاده از فرمول‌های ...  بیشتر