مدیریت آموزشی
نیازسنجی معلمان شاغل آموزش و پرورش استثنائی شهر تبریز به آموزش مناسب و ارزشیابی آثار آن در اجرا

رحمت اله عظیمی

دوره 1، شماره 2 ، اسفند 1398، ، صفحه 37-53

http://dx.doi.org/10.22034/jmep.2020.227749.1008

چکیده
  مطالعه حاضر با هدف بررسی ‌نیازسنجی آموزشی معلمان شاغل آموزش و پرورش استثنائی شهر تبریز به آموزش مناسب و ارزشیابی آثار آن در اجرا انجام شد. روش پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه مورد مطالعه شامل معلمان شاغل در آموزش و پرورش استثنائی شهر تبریز بود که با استفاده از نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای چندمرحله ...  بیشتر