واکاوی بهره گیری برنامه ریزی آموزش مشارکتی در فعالیت‌های فرهنگی

مریم امیدخدا؛ سید رسول تودار

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 104-124

https://doi.org/10.22034/jmep.2022.360451.1136

چکیده
  هدف پژوهش حاضر واکاوی چگونگی بهره­مندی برنامه­ریزی آموزش مشارکتی در فعالیتهای فرهنگی کتابخانه­های عمومی می­باشد. در این پژوهش از رویکرد کیفی و روش نظریه زمینه­ای استفاده شده است. چهار کتابخانه از کتابخانه­های عمومی شهر تهران با فعالیت­های فرهنگی زیاد انتخاب شدند، سپس به روش نمونه­گیری نظری،10 عضو، 3 مسئول و 6 کتابدار، ...  بیشتر