تبیین رابطه هوش عاطفی و خود مدیریتی با نوآوری سازمانی

کبری اشکور وکیلی،؛ سید صدرا نجبایی

دوره 4، شماره 2 ، شهریور 1401، ، صفحه 66-84

https://doi.org/10.22034/jmep.2022.343233.1119

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تبیین رابطه هوش عاطفی و خود مدیریتی با نوآوری سازمانی کارکنان شبکه بهداشت شهرستان تنکابن انجام گرفته است. جامعه آماری پژوهش را کارکنان شبکه بهداشت شهرستان تنکابن به تعداد 181 نفر تشکیل دادند. به همین منظورتعداد 123 نفر از کارکنان اداره مذکور به روش نمونه گیری تصادفی ساده به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخاب شدند. روش تحقیق ...  بیشتر

مدیریت
تأثیر شایسته‌سالاری بر نوآوری سازمانی در پردیس دانشگاه‌های استان البرز

علی عینی

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1399، ، صفحه 87-101

https://doi.org/10.22034/jmep.2020.234864.1017

چکیده
  امروزه نیروی انسانی متخصص و شایسته به‌ویژه به دلیل اهمیت یافتن عامل فناوری، انقلاب اطلاعاتی و شتاب یافتن تغییرات محیطی، نقش پررنگ‌تری پیداکرده است. هدف این تحقیق بررسی تأثیر شایسته‌سالاری بر نوآوری سازمانی در مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی است. جامعه آماری شامل 719 نفر از کارکنان و کارشناسان مجتمع شهدای جهاد دانشگاهی البرز بود. نمونه ...  بیشتر